IMM: Wydatki reklamowe branży finansowej pod lupą

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów czwarty kwartał 2014 r. charakteryzował się dużymi wydatkami reklamowymi jakie poniosły banki, firmy pożyczkowe oraz inne instytucje finansowe. Łączny koszt emisji materiałów wyniósł 433 mln zł. Wzrost o 97 mln w porównaniu do III kwartału spowodowany jest występującym w końcówce roku Bożym Narodzeniem. Zaskakująco na samej górze listy pojawił się Provident, nieznacznie wyprzedzając dotychczasowych liderów rankingów. Ta firma pożyczkowa w IV kwartale przeznaczyła na promocję aż 24 mln zł kusząc Polaków „piękną ofertą w Providencie”, czyli szybką pożyczką gotówkową z nowym darmowym pakietem medycznym. Niewiele mniej, bo odpowiednio 23,9 mln zł i 23,8 mln zł zainwestowały w reklamy drugi i trzeci na liście: ING Bank Śląski oraz Euro Bank S.A

 

Źródło: PRoto